fbpx

סודות המרכבה – מפגש זום שנערך ב-10.6.20

סודות המרכבה – מפגש מתאריך 10/6/2020
הסברים לטקסט תקשור מ- 3/6/2020

טקסט תקשור מתאריך – 3.6.2020

“…הכוח האחד, נשמת פי אל, היוצר והבורא, האחדות האלוקית, המקדדת ויוצרת את מציאות ההוויה שלכם על פני האדמה, בורא החומר ויוצר כול, מברך אתכם, היו ברוכים.

הכוח האחד, הוא היוצר, הוא הבורא, מקים אתכם מעפר, ויוצר בכם את אש הבריאה, אנרגיית הזרימה האלוקית זורמת בכם . אתם אחד וכל אשר אתם. אל תיסחפו לנפרדות העוטפת אתכם בממד החומר, עליכם כבר לדעת, לראות את האחדות בכול רגע , בכול חוויה שלכם על פני האדמה.

אין אתם בוראים ונעלים. הכול אחד אחד, הכול קשור, הכול נברא בכול רגע מחדש. גם בכם הכוח האלוקי יוצר בכם קודים מחודשים לכדי שלמות. בהוויה הארצית שלכם אתם משליכים, פורצי הדרך, המאפשרים. כוחות חדשים לזרום דרכם. כוחות נעלים מצטרפים אליכם במסע, לאחד כוחות ולגרום לתהליך להאיץ ולברוא מחדש את הידע הנעלה.

אין זה משנה מה אתם שואלים , הדבר החשוב היא האנרגיה אותה אתם סופגים בעצמכם. היא מובילה אתכם לתהיות ולבקשות.

למדו לשלוט בדבריכם. היו אחד עם הטבע, עם הקורה אתכם. אל תשפטו ואל תעלו.

עליכם ללמוד להפריד את התהליך האישי שלכם עם הסובבים אתכם.

אין מדובר על זמן  אלא על תהליך. קצב ההשתנות תלוי בכם.

בהתחייבות שלכם לתהליך. ברצון שלכם ללמוד ולהתפתח. לגלות את המעבר למציאות הארצית.

אות בראשית נטמע בכם בבריאה מחודשת.

אתם בדרככם הנעלה מתווים את הדרך, בונים את השער לתודעה הקולקטיבית, לחוות את עצמה כאדם נעלה.

על כן עליכם לשמור על השפיטה, על הדיוק, על הדיבור שלכם, להתמקד בעצמכם בתוך התהליך המבורך אותו זכיתם לחוות במציאות הארצית.

אינכם יכולים לשפוט נעלה ונמוך, הכול נכתב מראש והכול ידוע.

כבר לימדנו אתכם חוויה ארצית ,אתם חווים את הנפרדות, את ההיתלות בחידלון, את ההפרדה, את החוצץ בינכם .

במקום בו החוצץ מנהל את פני המציאות אכן קיימת שאלת ההספק, שאלת המחויבות לתהליך ,והזמן בממד הארצי משנה את התפיסה הרוחנית שלכם לכדי אחדות חוצת כול.

דברים רבים נאמרים לכם אך עדין אנכם יכולים לשלוט על זה. עליכם לשחרר את הספקות שבכם לתהליך, את השפיטה ואת התלות. להיות פתוחים לכוחות היקום, לתודעה הנעלה, ליצור  כוחות וסינכרון בינם. בין כוחות התודעה והמציאות הקולקטיבית . ליצור את החיבור המחודש.

דברים ישתנו לתועלתכם הנעלה ביותר.

הם מלמדים אתכם בתקופה האחרונה לראות את המציאויות המשתנות , בתוך החומר והרוח שהינם מישורים מקבילים ומשתנים , שזורים זה בזה, בתוך הבנייה הכמותית של מציאות החומר ובתוך הבניה הרוחנית. עליכם לדעת כי לכל מצב הנקרא על פני האדמה ישנה מציאות משתנה , הבט רוחני המשתקף דרכו.

אל לכם לשפוט את הסובבים אתכם, לא כולם נועדו להתעלות מעל החומר. אתם נבחרתם להיות פורצי הדרך בהטמעת הידע הרוחני בתודעה האנושית, אך אין זה מחייב כי כל בני האנוש צריכים ללמוד לימוד זה ולחוות אותו, חלקכם נולדים לתוך הממד הארצי לחוות את החידלון, את הספקנות ואת הכאב . זה המסע הנעלה שלהם. אנכם יכולים לשפוט נעלות וחדלון כי אין בכם את החומר ואת הידע להבין את עצמת החידלון כשם שאנכם יכולים להבין את העצמה הרוחנית בהתהוות שלה. אין כאן עניין של הבנה אלא עניין של הכוונה, הפנמה ושיעור נעלה.

בתוך החידלון הארצי המוגבל ביותר ישנה התעלות רוחנית.

אל לכם לשפוט בספקנות האישית שלכם , בתורת ההסתברות הנעשית על פני האדמה ואת הדרך הנכונה להעצמה. עליכם לדעת לעשות את הדברים מתוך אמונה מלאה לטוהר התהליך.

דברים נעשים בקצב הנכון. אתם היוצרים, אתם פורצי הדרך, מתווים את השטח. עליכם לדעת כי רבים יעברו בדרך זו ואף יעברו דרככם הלאה . זה מקור סוד המרכבה.

שהיא נעלה, שהיא גבוהה ומקדדת כל אדם באשר הוא. ליעוד הנעלה שלו. מקצרת את הדרך ואת העשייה . מתוך התועלת הקולקטיבית .

עליכם להבין כי לא מדובר פה על תהליך אישי . אמנם הוא קורה  בד בבד, אך אין הוא העיקר.

אלא עליכם להבין כי השליחות שלכם , המטרה הנעלה היא ליצור את תווי הדרך לכל אשר יידרש.

התהליך שלכם נבחר להיות מייצג לתהליך האנושי, לאחד את התודעה הקולקטיבית האנושית לשלמות הרוחנית , מתוך התעלות מואצת. זה התהליך הנעשה כיום על פני האדמה.

לפתוח ולחשוף את סודות הנסתר לשימוש היומי של בני האדם, לברוא יש מאין, ליצור חוקיות מתחדשת ולהביא שלווה ושקט רוחני לכל אשר יחפוץ. זרע הגדל באדמת טרשים יאבק על דרכו לצמוח ולהתפתח, התהליך יהיה מיגע ואיטי. אך זרע הנטמן בקרקע מועשרת ויציבה יגמע את יכולת הגדולה שלו בקצב מואץ. ואף יוכל לעבור ,להתפתח ולהגשים את ייעודו  הנעלה מעבר לכל ציפיות.

אין אתם יכולים לשפוט , אין אתם יכולים לבקר. עליכם להיות אחראיים לעצמכם .

זכרו כי כל אדם  המתווסף אליכם בא להעשיר אתכם ולהקל לכם על הדרך . כדי לפתוח בכם את אפשרויות הבחירה הנעלות.

מעשיכם  כיוצרי הדרך, פותחי הפתח, יגדילו ויתעצמו מאוד. אתם מודעים ליכולת הבחירה שלכם לתהליך. יש בכם את ההבנות לחשיבות בתהליך, שהוא חלק מכם.

על כן אתם ברוכים ונעלים. זכרו זאת תמיד. ג אם יתעצמו ויגדלו מתרגלי הדרך , אתם את ייעודכם הנעלה הפצתם מעצם העשייה שלכם . היו ברוכים

עליכם להאמין בדרך, לשתף  את עצמכם בהתחייבות הקולקטיבית, להתעלות מעל הרצון האישי לכדי שלמות נעלה.

זכרו תמיד כי ההדרכה מלווה אתכם בכול אשר אתם עושים, היו ברוכים, שמחו ברככם, בחרו טוב, שמרו על נפשכם , שמרו על דרככם, היו צנועים, היו הגונים עם הדרך הנעלה, אל תחסמו את עצמכם מתוך הידע, אפשרו לעצמכם להיות, היו ברוכים.”

mandala-ruth ben arie

חזרה לכל השיעורים – מפגשי סודות המרכבה

colorful mandala

חזרה לאזור התלמידים – כל הקורסים

תוכן זה מיועד לתלמידים רשומים בלבד.
לחצו כאן כדי לדעת איך מצטרפים אלינו

מדיטציות נוספות שאולי יעניינו אותך

הסבר והדרכת תרגיל של – לחיות בתפיסת חופש

במפגשי תרגול ולימוד רותי מסבירה מה היא תפיסת החופש ומלמדת תרגיל יציאה אל החופש

מדיטציה לשינוי

שלום אהובים כולנו רוצים שינויים. שפתאום משהו יקרה והמציאות שלנו תשתנה לטובה. דברים שאנו כמהים אליהם יתחילו להתממש ונהיה מאושרים. לצערי המציאות בד”כ לא מתנהלת ...

כל אחד חייב ללמוד מודעות רוחנית עכשיו

מה שלומכם בימים אלה? אני מזמינה אתכם ללמוד את קורס פרח החיים- קורס מעולה ללימוד מדיטציות מונחות ומודעות רוחנית. עכשיו הזמן להכיר את היכולות הרוחניות ...

מדיטציית שמחה אנרגטית לאיזון עם רותי בן אריה

מדיטציה מיוחדת עם הילינג רוחני של אנרגיית שמחה – כי מותר לכם להיות מאושרים! אם אתם לא מספיק מאושרים בחייכם ורוצים לעשות שינוי אמיתי , ...

שיעור לפורים – לימוד תקשור על שמחה

האם אתה אדם שמח? כל שבוע אנו נפגשים לתרגולי מדיטציה ושיעורים . בסרטון הזה רותי מלמדת תקשור שהגיע על חשיבות אנרגיית השמחה . התקשור הגיע ...

לימוד תקשור מה 6.3.2024 – על אנרגיית השמחה העוצמתית- פוסט לפורים

פורים בפתח כולנו תוהים איך נחגוג השנה את פורים. אני יודעת כי אין לכולנו כוח, חשק ומצב רוח למסיבות… בשבוע שעבר קיבלתי תקשור מעניין על ...
קורס פרח החיים המלא
לפרטים נוספים
מתרגלי מדיטציה – מנוי חודשי חינם
לפרטים נוספים
קורס תקשור – ראיית הנסתר
לפרטים נוספים
קורס תורת המרכבות
לפרטים נוספים
מתרגלי מרכבה – מנוי חודשי
לפרטים נוספים
קורס רייקי 1
לפרטים נוספים
לחצו להפעלה
1
צריכים עזרה?
הי,
אפשר לעזור?