fbpx

סודות המרכבה – מפגש זום שנערך ב-18.5.20

בסרטון ישנו הסבר על חשיבות תרגול מדיטציות המרכבה. הידע נלמד מתוך תקשור קודם (הטקסט מצורף למטה). בהקלטה ישנו גם תרגול מדיטציית המרכבה ותקשור חדש.

אני תמיד מתפלאת מחדש כיצד בכל רגע ההדרכה פנויה אלינו…

“שלום לך ילדתנו היפה, ברוכה את, היי שלמה עם העשייה שלך, אל תצטערי על העבר  ואל תחששי מהעתיד, הכול קורה בקצב ובתהליך הנכון, קחי את הזמן לתקשור ותראי שהכול בסדר, אנו שמחים שאת מארגנת לך את הזמן כדי להספיק את העשייה המרובה הנקרית בפניך, תראי כי גם אם הכול נראה בלתי אפשרי זוהי חוויה מיוחדת במינה שתסתדר בצורה נפלאה, סמכי על התהליך, כאשר התהליך  נעלה כל דרכי היקום מסתדרים עבורך, אנו מלווים אותך בכול אשר את עושה , היי בטוחה בעשייה שלך, תצליחי בדרכך , היי ברוכה . הלימוד להיום-

במפגש הקודם הכלנו להסביר לכם על מהירויות היצירה וכיצד נוצר החומר היקומי כאשר אנרגיה אלוקית מעיטה את עצמה להיווצרות המציאות החומרית, לכן לא תוכלו לחקור את תוחלת ההוויה הרוחנית הנעה מעבר לחוקיות החומר, לא ניתן בכלי החומר למדוד התנהלות אנרגטית/ רוחנית שאינה נמצאת החוקיות חומרית, גם כל חוקי המציאות משתנים כיוון שהם חלים רק בתוך המציאות המוגבלת של הוויית החומר, עליכם לכתוב זאת ולקבל כי ברגע שתוכלו להתחבר לכוחות התודעה הנעלה תוכלו לשנות את מציאות החומר ובכך לשנות את חוקיות המציאות שלכם לחוקיות משתנה ( מושג חדש – חוקיות משתנה היא יכולת לשנות את המציאות וחוקיות המציאות על ידי כוח החשיבה המאוחד עם כוח התודעה.

כאשר נוכל לאחד את כוח החשיבה ( שהוא כוח הכרתי ) לכוח התודעה הנעלה ( שהוא חלק תודעתי ) נוכל לקבל את הכוחות לשלוט על המציאות ולשנות אותה בכול היבט שנבחר, אך אז ההתנסות הארצית תצא מכלל איחוד ותהפוך למציאות אינדיבידואלית, כמו חוקיות החלום. לא ייווצרו כבר הקשרי ישויות ארציות ( כמו משלימים אנרגטיים ויצירת התנסויות ושיעורים רוחניים קולקטיביים, גם  האנרגיה הקולקטיבית והידע הנאגר יתמוסס, דבר זה יכול לגרום למפץ אנרגטי מתחדש שיהרוס את מבנה היקום הקיים, וכמובן יגרום למפץ והרס של כדור הארץ, לכן כרגע תהליך זה נמנע מאתכם והוא יתקיים בשלבים אינדיבידואלים ובחלקיות .תהליך זה לא יקרה קולקטיבי אלא אישי , תהליך בו אדם בודד יוכל לשנות מציאותו האינדיבידואלית ולהשפיע על עצמו ועל סביבתו.

כמובן תהליך זה יוכל לקרות לכם רק אם תגיעו להבנה רוחנית מלאה ושחרור מודע מהאחיזה החומרית ( לא לחיות מתוך תלות במציאות החומרית והתנהלות רוחנית המושפעת מהמציאות החומרית), כפי שכבר אמרנו לך בעבר, תוכלי להשתחרר ולשלוט על המציאות החומרית רק כאשר המציאות כבר לא תהיה חשובה כל כך, אנחנו יודעים כי זה סותר את הצורך שלכם כי היכולת שלכם מתעצמת ומקבלת כוח כאשר אינכם זקוקים או תלויים בה יותר, אך זהו התהליך הרוחני הנעלה, שחרור מלא מאפשר את קבלת היכולת. לימדו להפנים את צורת החשיבה הזו כדי להיפתח לעצמת הרוחניות הנעלה.)

ישנה חשיבות מיוחדת לאחיזה החומרית שהיא יוצרת אשליית חומר ובכך מאפשרת לימוד מלא והתנסות מורכבת. ( שאלה של רותי-למה הכוונה?)

דמייני כי בכול רגע נתון את יכולה לשנות את כל המציאות, לדוגמא- אם את חולה תוכלי בשנייה להבריא את עצמך, גם אם נניח כי תבחרי להתנסות בלימוד הגבלת החומר ותבחרי בצורה מודעת להיכנס לחוויית חולי מעצם הידיעה כי את יכולה בכול שנייה ( אמנם אין זמן אבל לשם הטענה נתייחס לכך )לשנות את המציאות, אין בך יכולת להתנסות במליאות חוויית החולי המדומה ובכך אין שיעור כלל, על כן בחרתם כישויות לוותר על יכולת ההשתנות ולהגיע לממד הארצי שהוא כבול בחוקיות חומר ולחזק את המוגבלות על מנת להתנסות וללמוד, זוהי הייתה בחירה שלכם לוותר על עצמת השליטה , האם עדין את מבקשת ללמוד כיצד לחבור אליה מחדש? הרי ידוע לך כי מצב השחרור מתלות המציאות ( מוות ) מחבר אתכם מחדש ליכולת הרוחנית המלאה שלכם, אך כיון שחלק הכרתי שבכם שאינו שחרר את האחיזה החמרית ( כפי שאתם מכנים כקארמות או שיעורים מוגבלים שלא שחררתם היוצרים הקשרים המחייבים אתכם לחזור לחוויית מציאות מחודשת (לידה מחדש).
לידה מחודשת הבאה לשחרר הקשרים שאינם נפתרו ( לפגוש אנשים החיים עדין ושנשארו לנו שיעורים שעדין לא פתרנו עימם, אנו מקושרים עדין ונולדים מחדש כדי לשחרר את ההקשרים שלא פתרנו, יש מצב שההקשרים הללו נוצרים מדברים אישיים שעדין לא פתרנו עם עצמנו (שיעורים אישיים שלא סגרנו, כגון : אדם שלא פתר שיעור התלות בחומר, נגיד כסף ולכן צריך להיוולד שוב כדי ללמוד כיצד לוותר על התלות בכסף)או שיעורים שתלויים בקשרים חיצוניים ( שיעור שיש לנו לפתור עם אדם/ ישות אחרת , נגיד שפגענו במישהו ואנו צריכים להיוולד שוב כדי לפתור את השיעור ביננו, נוצרים הקשרים וחיבורים הבאים ממקור נשמתי ואינם ניתנים לפתירה אלא רק בממד שבו נוצרו, על כן אנו נולדים שוב כדי לשחרר את השיעור ביננו. מצב של שחרור זה ייפתר במידה ונשחרר אותו במציאות החיים הארציים או שהישויות יעשו תהליך רוחני אישי ובכך ישחררו את כל החיבורים הישותיים הקשורים אליהם ( דמיינו כי שני בני אדם שיצרו שיעור משותף, נגיד שפגעו אחד בשני בחיים ואז אם אחד מהם נפטר הישות שלו כאילו עדין קשורה לשני עד שישחררו את ” החוט המקשר “, הם ייוולדו שוב כדי לפתור את ההקשר בינם.
זו אנרגיה לא פתורה ועל כן הם מקושרים יחד. במצב זה הם ייוולדו שוב כדי לחוות שיעור דומה לפתור את הקשר בינם , רק בתהליך שחרור ארצי הם יוכלו להשתחרר מתלות החומרית ( צורך להיוולד מחדש). אך אם אחד מהם יעשה תהליך רוחני וישחרר את ההקשר ( כגון סליחה מלאה )אז ההקשרים יתבטלו ויחוו שחרור מהאחיזה החומרית ( לא יהיה הצורך להיוולד שוב) . כלומר תהליך תלות חומרית יכולה להיווצר מתלות אישית או חיבור ישותי שאינו נפתר.

בשני המקרים הבחירה לוותר על השליטה החומרית וכוחות התודעה ולהיוולד בחוקיות חומרית מוגבלת ( להיוולד בעולם ) היא הבחירה שלכם .

עליכם להבין כי כל אחיזה חומרית נוצרת מהבחירה שלכם  לתת לעולם החומרי ולמציאות הארצית עצמה וכוח הנשלט עליכם. יש בידכם בכול רגע את היכולת והאפשרות להשתחרר מהאחיזה החומרית, תהליך זה הוא המקור של המסע הרוחני וההבנות הרוחניות שאתם יוצרים בכוח התודעה. ככל שתתחברו לכוח התודעה ותצנרו אנרגיה תודעתית למציאות תוכלו ללמוד לשנות את המציאות ולהתחבר למהות הישותית שלכם שהיא מוארת ומאושרת ביסודה.

מדיטציית המרכבה שלימדנו אתכם מאפשרת לתהליך הרוחני להתממש בצורה קלה ומהירה כיון שהיא פותחת שערי תודעה אנרגטיים ומכילה ידע / אנרגיה טהורה המרפאת ומשחררת אתכם מהאחיזה החומרית לידי רוחניות נעלה. השתמשו במרכבות לתועלתכם , להביא שינוי לצורך בסבל בעולמכם ולשחרר את האנושות מכבלי המציאות .

היו ברוכים

mandala-ruth ben arie

חזרה לכל השיעורים – מפגשי סודות המרכבה

colorful mandala

חזרה לאזור לתלמידים – כל הקורסים

תוכן זה מיועד לתלמידים רשומים בלבד.
לחצו כאן כדי לדעת איך מצטרפים אלינו

מדיטציות נוספות שאולי יעניינו אותך

הסבר והדרכת תרגיל של – לחיות בתפיסת חופש

במפגשי תרגול ולימוד רותי מסבירה מה היא תפיסת החופש ומלמדת תרגיל יציאה אל החופש

מדיטציה לשינוי

שלום אהובים כולנו רוצים שינויים. שפתאום משהו יקרה והמציאות שלנו תשתנה לטובה. דברים שאנו כמהים אליהם יתחילו להתממש ונהיה מאושרים. לצערי המציאות בד”כ לא מתנהלת ...

כל אחד חייב ללמוד מודעות רוחנית עכשיו

מה שלומכם בימים אלה? אני מזמינה אתכם ללמוד את קורס פרח החיים- קורס מעולה ללימוד מדיטציות מונחות ומודעות רוחנית. עכשיו הזמן להכיר את היכולות הרוחניות ...

מדיטציית שמחה אנרגטית לאיזון עם רותי בן אריה

מדיטציה מיוחדת עם הילינג רוחני של אנרגיית שמחה – כי מותר לכם להיות מאושרים! אם אתם לא מספיק מאושרים בחייכם ורוצים לעשות שינוי אמיתי , ...

שיעור לפורים – לימוד תקשור על שמחה

האם אתה אדם שמח? כל שבוע אנו נפגשים לתרגולי מדיטציה ושיעורים . בסרטון הזה רותי מלמדת תקשור שהגיע על חשיבות אנרגיית השמחה . התקשור הגיע ...

לימוד תקשור מה 6.3.2024 – על אנרגיית השמחה העוצמתית- פוסט לפורים

פורים בפתח כולנו תוהים איך נחגוג השנה את פורים. אני יודעת כי אין לכולנו כוח, חשק ומצב רוח למסיבות… בשבוע שעבר קיבלתי תקשור מעניין על ...
קורס פרח החיים המלא
לפרטים נוספים
מתרגלי מדיטציה – מנוי חודשי חינם
לפרטים נוספים
קורס תקשור – ראיית הנסתר
לפרטים נוספים
קורס תורת המרכבות
לפרטים נוספים
מתרגלי מרכבה – מנוי חודשי
לפרטים נוספים
קורס רייקי 1
לפרטים נוספים
לחצו להפעלה
1
צריכים עזרה?
הי,
אפשר לעזור?