fbpx
פאנג שווי - רותי בן אריה

איך לעבור את ליל הסדר בסדר | פאנג שוואי

טיפים לזרימה אנרגטית טובה במהלך ארוחת החג עפ”י תורת הפאנג שוואי העתיקה

איפה נערוך השנה את ליל הסדר?! את מי נזמין הפעם?! איזו “שמחה” צפויה לנו הפעם…?! ומהם ההזדמנויות שהחג הקרב טומן בחובו?!

החג קרב ואיתו ההכנות, הניקיון וההזדמנות הבלתי חוזרת להוציא מתוך ה”בוידם” – כלים לפסח ואיתם בגדים ישנים וציוד שאינו בשימוש. חג הפסח מהווה הזדמנות נדירה לקיים את מצוות ה”פאנג שוואי” לטיהור הבית, לשחרור תקיעות בנושאים שונים וליצירת אווירה הרמונית ברמות הגבוהות ביותר.

על פי התורה הסינית העתיקה, אביזר שלא נעשה בו שימוש במחזור של שנה אחת, יש להוציאו מהבית, וההנחה היא שלבטח ימצא שכן “חמדן”, אח או חבר שימצא בו שימוש. באווירת הניקיון והסדר יש להשליך כל אביזר או כלי סדוק או פגום ולתקן כל פריט הדורש תיקון, כגון: חלון שבור, נזילה מאחד הברזים, כיסא רעוע וכל דבר שבני הבית עושים בו שימוש. חשוב לבצע את פעולת הסדר, הניקיון והתיקון בשותפות מלאה של בן הזוג והילדים, כל אחד על פי כישוריו.

השמחה קרבה ולעיתים קרובות היא מלווה בחיכוכים ומריבות ההופכות באופן אבסורדי את החג שכל כך ציפינו לו למקום של ויכוחים וסכסוכים משפחתיים. היכן נעשה הפעם את הסדר?! האם נוזמן?! מי יסב איתנו בחג הפסח?! ומה לעשות עם הכלה לוחצת בפעם השנייה לעשות את הסדר אצל הוריה?! לפיכך, וכדי לשפר את סיכויינו “לשרוד” את החג, אמליץ לכם על מספר פעולות בדוקות איך וכיצד לעבור את חג הפסח בשלום בכל זאת, על פי תורת הפאנג שוואי.

פאנג שווי


עשרת טיפים לליל הסדר:

מלח ומים סופחים אנרגיות שליליות. בליל הסדר אומנם מניחים על השולחן מי מלח, אך אחר כך אוכלים מזה, ולכן מומלץ להניח על השולחן קערה עם מים. אפשר לקשט אותה בפרחים, או נרות צפים ובסוף הארוחה לשפוך את המים.

על פי תורת הפאנג שוואי הקלאסית, איזור המשפחה נמצא בצד מזרח, לכן מומלץ לשים תמונות של המשפחה המורחבת או בני המשפחה המוזמנים למשפחה באיזור זה, כדי לשפר את הקשר המשפחתי.
איזור הילדים נמצא בצד מערב, לכן מומלץ להניח בצד מערב (של החדר או הבית) תמונה של ילדי המשפחה, בעיקר עם יש ילד בעייתי. זאת כדי לחזק את הקשר עימו ולעזור לו להתנהג יפה בארוחה.

אם לארוחה מוזמן אדם שבד”כ יוצר מתחים או מריבות, כדאי לדמיין מסביבו מעטפת אור, שיוצרת הפרדה אנרגטית, על מנת שהאנרגיות שלו לא ישפיעו על שאר הנוכחים בחדר. אמנם איננו יכולים לשנותו, אך נוכל למתן את השפעתו על שאר האנשים סביבו. חשוב לעשות זאת ללא כעס וביקורת.
יום לפני החג רצוי לשבת ברגיעה, לדמיין את ארוחת החג בצורה הנעלה ביותר. ניתן לדבר טלפתית עם האורחים ולברך אותם לפני החג. להקפיד על מחשבות חיוביות ולא שליליות, זאת על מנת להגשים את המפגש בצורה הטובה ביותר ולשפר מערכות יחסים. שליחת רייקי למוזמנים מומלצת ביותר.

הבית מתחלק לאזור יאנג ולאזור יין. אזור היאנג הוא אזור האירוח – סלון, חדרי עבודה, מטבח, פינת אוכל וכו’… אזור היין הוא האזור האינטימי של הבית – חדרי השינה. רצוי שבבית יהיה הבדל והפרדה בין אזורי היאנג והיין כדי ליצור הרמוניה ורגיעה בבית. אם אתם נאלצים לשכן אורחים במהלך החג רצוי להשכיב אותם באזור היאנג של הבית. כך תרגישו חופשיים יותר ללא מעורבותם של האורחים בחייכם הפרטיים. זאת סגולה לכך שהאורחים יעזבו בקלות את הבית ולא יישארו יתר על המידה.

המחשבות שלנו עוברות טלפתית מאדם לאדם, ולכן חשוב לשחרר מחשבות שליליות וכעסים לפני האירוח ולהרבות מחשבות חיוביות על המוזמנים לארוחה.

הסמל המצורף נועד ליצור הגנה והפרדה לאדם. ניתן לצלם אותו ולהניח מתחת למושב הכיסא, זאת כדי לחזק את האנרגיה של האנשים וליצור הפרדה אנרגטית על מנת שיהיו פחות מריבות ומתחים.
ניתן לקשט את השולחן עם אבני קריסטל ואף לתת מתנה לאורחים – אבנים וגבישים. הקריסטלים ימלאו את הבית באנרגיה חיובית ויטהרו את האנרגיה השלילית. זאת מתנה יפה לחג.

חשוב ביותר לזכור לדאוג לעצמנו. להקדיש זמן איכותי לנו, לבן הזוג ולילדים. לקנות דבר מה חדש שבו חשקנו ולא כל כך הזדמן “כי…”. נוחו מעט לפני הגעת האורחים והגיעו לליל הסדר שאליו כל כך חיכיתם כשאתם במיטבכם.

ניתן לדבר טלפתית עם האורחים ולברך אותם לפני החג. להקפיד על מחשבות חיוביות ולא שליליות, זאת על מנת להגשים את המפגש בצורה הטובה ביותר ולשפר מערכות יחסים. שליחת רייקי למוזמנים מומלצת ביותר.

לעוד טיפים ומידע על תורת הפאנג שוואי ->

אולי יעניין אותך

פוסט בין פורים לפסח

פורים עבר ואנו בפתחו של חג הפסח- מסכנה לניצחון- מעבדות לחרות. כאילו שני הסיפורים דומים  – מצב של חוסר אונים ותלות במציאות שמסכנת אותנו למצב ...
קראו עוד

לכל הנשים המדהימות-יום אישה שמח

הי אהובות יקרות מה שלומכן בימים אלה? חגגנו את יום המשפחה, חגגנו את יום האהבה ועכשיו אנחנו חוגגות לכבודנו. מגיע לנו, לכל הנשים שעדין צריכות ...
קראו עוד

תקשור לשנת 2024

תקשור הינו תהליך מדיטטיבי עמוק שבו ניתן לקבל ידע ואינפורמציה עתידי. במהלך מפגש תרגול מדיטציית המרכבה קיבלתי מסר ואינפורמציה לגבי שנת 2024 המתחילה השבוע. התקשור ...
קראו עוד

פוסט לקראת שנת 2024

עוד מעט יחגוג העולם תחילתה של שנה חדשה -2024 למען  האמת כל כך כבד לי שקשה לי למצוא מקום לחגיגה ואפילו לא לאיחולים קטנים. אנו ...
קראו עוד

פוסט לחנוכה בימי מלחמה – מס’ 2

הי אהובים שלי בפוסט הקודם כתבתי על החשיבות להתחבר לאור הפנימי בתוכנו כדי ליצור שינוי בנו ובסביבה. אז מה זה האור הזה? איך עושים את ...
קראו עוד

תקשור שהתקבל ב6.12.2023 על אנרגיית האור והמצב כיום – מסר שהתקבל לכבוד חנוכה

שלום לכולנו. כותבת לכם את התקשור שקיבלתי ב6.12.2023 לפני חנוכה . בתקשור ישנו טקסט מעניין על אנרגיית האור ויצירת המציאות החומרית, המצב כיום וגם מסר ...
קראו עוד
קורס פרח החיים המלא
לפרטים נוספים
מתרגלי מדיטציה – מנוי חודשי חינם
לפרטים נוספים
קורס תקשור – ראיית הנסתר
לפרטים נוספים
קורס תורת המרכבות
לפרטים נוספים
מתרגלי מרכבה – מנוי חודשי
לפרטים נוספים
קורס רייקי 1
לפרטים נוספים
לחצו להפעלה
1
צריכים עזרה?
הי,
אפשר לעזור?